HTML

A tanácsadó kutya

Eredetileg a labrador és golden retriver keverék Pedro volt az írások középpontjában. Örökbefogadott kutya, aki véletlenül lett része az életünknek. Mivel családállítással foglalkozunk, próbaképpen bevittük a csoportjainkba, szerettük volna ezzel is segíteni a szocializációs folyamatát. A legnagyobb döbbenetünkre aztán ő legalább annyit tett hozzá az állításokhoz, olykor kulcspozícióba helyezkedve, a megoldást mutatva, mint amennyi szeretetet kapott a csoporttagoktól. A korábban folyton menekülő, elszökős kutya változása izgalmas, és persze folyamatos kihívás volt a számunkra. Aztán folyamatosan bővülni kezdett a falkánk...

Friss topikok

  • tippmix: nice, gratula a falkához! Remélem egyszer nálunk is több mint 1 kutya lesz :D (2015.02.12. 15:57) Miért? - NAPI ÖDÖN
  • Venlo: Felháborító, mélységesen etikátlan, alávaló, erkölcstelen (nem sorolnám tovább a negatív jelzőket)... (2014.09.19. 16:46) Az ismert molesztáló (2.)
  • családállító: @wape: Neked is köszönöm. (2014.08.30. 10:23) Az ismert molesztáló
  • pottyoslabda: Hajrá Gesztenye! Reméljük május 11-én láthatunk Téged/Titeket a Boxermajálison <3 (2014.04.06. 19:38) Gesztenye (2.)
  • kutya vacsorája: én pólót csináltattam. "dagadt a kutyám. tudok róla". de így sem hagyták abba a népek... (2013.03.25. 18:39) Light & fitt

Gesztenye

2013.11.06. 19:25 családállító

Egy hete gyűlnek a szavak. De valahogy nehéz mondatokba rendeznem őket. Pedig milyen egyszerű helyzet. Lett még 1 kutyánk.

Igen, minek is?

Nincs oka, csak története, amit elmesélni nehéz, hiszen érzések vezettek el hozzá. Na, jó, megpróbálom.

Minden ott kezdődött, hogy az első emeleten lévő konyhánkban mezei egerekkel közösen telt a nyár egy része. Mire a nagyon szívós vakondot, aki a szépen rendbe hozott kertünket alaposan felforgatta, az összes létező praktikával legyőztük végre, az egerek a tetőtérből költöztek be mindenféle „falhiányon”keresztül, és alaposan kikészítették az idegeimet. Zabálták a kutyatápot, nem mentek bele semmilyen csapdába, így aztán hívtam hozzájuk egy szakembert…

Fura dolog ez itt falun, mindenkinek több arca van, a körzeti megbízott vágta ki a fenyőfánkat, az önkormányzati képviselő tisztította a szőnyegpadlónkat, a minigolf-pálya tulajdonosa pedig irtotta az egereinket. Szeretnék jegyszedő lenni a balatonedericsi Afrika Múzeumban…

A felújítókat, akik szétbombázták augusztusban a konyhát, arra kértem, hogy minden rést, szellőzőt, lyukat tüntessenek el, és ne meséljenek arról, mit találnak bontás közben.

Hát, ezért gondolkodtam el, kéne egy macska. Egérfogó macska.

Kaptam is tippeket, aztán egy konkrét ajánlatot, Zsiványka az egyik tanítványunknál született, tündéri cirmos, már a szállítóládákat nézegettem neki, meg macskakaját, amikor rádöbbentem: sosem biztos, hogy egy macska egeret fog, és ennyi energiát, szeretetet, pénzt, egy kutyába is beleölhetnék.

A szállítóládás internetes oldalról valahogy a Noé Állatotthonba, onnan is a boxer fajtamentőkhöz kerültem, és másnap jelentkeztem ideiglenes befogadónak. Nem lehettem, persze, Balatongyörök messze van Budapesttől, a befogadott kutyákat pedig mutogatni kell a leendő gazdiknak, értem, persze.

Viszont, akivel beszéltem, megemlítette, hogy az idős boxerek helyzete a legnehezebb, pláne, télen, innen már csak egy lépés volt, szuka, kb. 9 éves, szerintem nincs egészen annyi, szóval, egy hete velünk él Gesztenye.

Azt hittem mi adunk, de nagyon sokat kaptunk az érkezésével.

Értelmezni tudom a feltételek nélküli szeretetet.

Kicsit lelassultak a mindennapjaink az ő tempójára.

Végre nem maradunk le saját magunkról…

 gt1.gif

gt3.gifgt4.gifgt2.gifcsapat.gif

Szólj hozzá!

Címkék: kutya ősz balatongyörök boxer Gesztenye

A bejegyzés trackback címe:

https://pedromunkatars.blog.hu/api/trackback/id/tr25618460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása