HTML

A tanácsadó kutya

Eredetileg a labrador és golden retriver keverék Pedro volt az írások középpontjában. Örökbefogadott kutya, aki véletlenül lett része az életünknek. Mivel családállítással foglalkozunk, próbaképpen bevittük a csoportjainkba, szerettük volna ezzel is segíteni a szocializációs folyamatát. A legnagyobb döbbenetünkre aztán ő legalább annyit tett hozzá az állításokhoz, olykor kulcspozícióba helyezkedve, a megoldást mutatva, mint amennyi szeretetet kapott a csoporttagoktól. A korábban folyton menekülő, elszökős kutya változása izgalmas, és persze folyamatos kihívás volt a számunkra. Aztán folyamatosan bővülni kezdett a falkánk...

Friss topikok

  • tippmix: nice, gratula a falkához! Remélem egyszer nálunk is több mint 1 kutya lesz :D (2015.02.12. 15:57) Miért? - NAPI ÖDÖN
  • Venlo: Felháborító, mélységesen etikátlan, alávaló, erkölcstelen (nem sorolnám tovább a negatív jelzőket)... (2014.09.19. 16:46) Az ismert molesztáló (2.)
  • családállító: @wape: Neked is köszönöm. (2014.08.30. 10:23) Az ismert molesztáló
  • pottyoslabda: Hajrá Gesztenye! Reméljük május 11-én láthatunk Téged/Titeket a Boxermajálison <3 (2014.04.06. 19:38) Gesztenye (2.)
  • kutya vacsorája: én pólót csináltattam. "dagadt a kutyám. tudok róla". de így sem hagyták abba a népek... (2013.03.25. 18:39) Light & fitt

Light & fitt

2013.03.25. 18:05 családállító

Tudom én nagyon jól, hogy a fogyókúra minden női magazin sláger témája, mert szinte mindenki az előttéből az utánába tart. Nálunk ketten fogyóznak, egyikük a sokat vitatott, ám az én szememmel láthatóan igen hatékony, paleo diétával.

Na, ő nem Pedro, pedig Sándor étrendje – húst, hússal, és egy kis salátával – igen kedvére lenne. Sőt a salátáról még le is mondana.

(A magam részéről rég felhagytam a kalóriák számlálásával. Egyedi módszerem van: néhány 10 éves nadrág, amik vagy feljönnek rám, vagy nem. Utóbbi esetben kicsit többet nyüzsgök.)

Viszont Pedrot szinte mindenki lekövérezi manapság, ami lassan jobban bánt, mintha rám tennének megjegyzést. Mert Dexter és Moha remekül tartják a súlyukat, és soha annyi figyelmet nem fordítottam a saját táplálkozásunkra, mint a kutyáink étkezésére.

Amikor Dexter hozzánk került, heteken át olvastam ki minden magyar kutyás szájtot, aztán az európaiakat, aztán az összes amerikai boxeres fórumot – mindent jól akartam csinálni, hogy ha már ez a fajta ennyire túltenyész(t)ett, legalább ahogy tudom, kiküszöböljem a veszélyforrásokat. Így jutottam el egy bizonyos (a világ legelismertebb kutyatáp bírálói szerint 6 csillagos) tápig, amit nagy lelkesen etettem. Közben kapnak húst is, farhát, nyak, meg belsőséget: zúza, szív, máj, istenem, hol van már az ánti világ, amikor az előző boxer marha tüdőt is ehetett. Most hatóságilag tilos, csak néznek rám rémült boci szemekkel a hentesek ilyenkor.
Most light & fitt tápra álltunk át...

És közben sütöm Sándornak a sokféle húst, én, aki már gyerekkoromban is főzeléket kértem, amikor anyám megkérdezte, mit szeretnék enni. És mivel? – kérdezte ilyenkor még anyám a feltétre utalva, én meg csodálkozva válaszoltam: mivel szeretem.

pedr130325.gif

Ekkora a hó a felső erkélyen: 2013. 03. 25. 18 óra

A kék valami a jobb szélen pedig a strandpapucsom Moha szájában:-)

Sándor helyreigazítása: Én nem fogyózom, így élek.

Az én megjegyzésem: 15-20 kilót fogyott az utóbbi egy (azaz 1) évben:-)

1 komment

Címkék: labrador dexter balatongyörök moha pedro

A bejegyzés trackback címe:

https://pedromunkatars.blog.hu/api/trackback/id/tr55171080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kutya vacsorája 2013.03.25. 18:39:24

én pólót csináltattam. "dagadt a kutyám. tudok róla". de így sem hagyták abba a népek...
süti beállítások módosítása