HTML

A tanácsadó kutya

Eredetileg a labrador és golden retriver keverék Pedro volt az írások középpontjában. Örökbefogadott kutya, aki véletlenül lett része az életünknek. Mivel családállítással foglalkozunk, próbaképpen bevittük a csoportjainkba, szerettük volna ezzel is segíteni a szocializációs folyamatát. A legnagyobb döbbenetünkre aztán ő legalább annyit tett hozzá az állításokhoz, olykor kulcspozícióba helyezkedve, a megoldást mutatva, mint amennyi szeretetet kapott a csoporttagoktól. A korábban folyton menekülő, elszökős kutya változása izgalmas, és persze folyamatos kihívás volt a számunkra. Aztán folyamatosan bővülni kezdett a falkánk...

Friss topikok

  • tippmix: nice, gratula a falkához! Remélem egyszer nálunk is több mint 1 kutya lesz :D (2015.02.12. 15:57) Miért? - NAPI ÖDÖN
  • Venlo: Felháborító, mélységesen etikátlan, alávaló, erkölcstelen (nem sorolnám tovább a negatív jelzőket)... (2014.09.19. 16:46) Az ismert molesztáló (2.)
  • családállító: @wape: Neked is köszönöm. (2014.08.30. 10:23) Az ismert molesztáló
  • pottyoslabda: Hajrá Gesztenye! Reméljük május 11-én láthatunk Téged/Titeket a Boxermajálison <3 (2014.04.06. 19:38) Gesztenye (2.)
  • kutya vacsorája: én pólót csináltattam. "dagadt a kutyám. tudok róla". de így sem hagyták abba a népek... (2013.03.25. 18:39) Light & fitt

Az előzmények... (1. rész)

2012.01.12. 10:46 családállító

Tavaly szeptemberben költöztünk Balatongyörökre, két kutyával, a 2010. május 3-án született, Dexter névre hallgató német boxerral, valamint Mohával, aki fekete labrador és 2010. július 11-én látta meg a napvilágot.

A kutyáink edzett utazók, nyitottak minden újdonságra, megszokták a változásokat is, egy ideig a szlovén tenger partján, majd egy kis faluban az olasz határ mentén laktak.

Pedro nagyon örült nekünk, amikor megjelentünk a felségterületén, hiszen ideje javát addig főként céltalan csavargással töltötte, mondhatni otthon volt a faluban mindenütt, ahol csak egy kedves szót szóltak hozzá. Korábbi gazdái a maguk módján nagyon szerették, ám nem volt idejük különösebben foglalkozni vele, holott egy labrador mindennél jobban igényli, hogy kötődhessen valakihez. Pedronak azonban valójában nem volt gazdája...

Sokat szomszédolt nálunk, együtt játszott a kutyáinkkal, aztán mindig hazavittem, így telt el közel 3 hónap. Bevallom, nagyon sajnáltam őt, hiszen láttam a különbséget Moha és Pedro helyzete között, az én labradoromnak fantasztikus biztonságérzetet adott a törődésem, a jelenlétem, a sétáink, a közös játékok, a tanulás..., stb.

Többször megpróbáltam beszélni Pedroról a tulajdonosaival, ám nem sokra jutottam. Sokszor hallgattam elszorult szívvel a nyüszítését, amikor más eszköz híján bezárták őt egy udvari ketrecbe. Szilveszterkor másfél napig üvöltött, vonított egyfolytában, amikor teljesen magára marad a háznál, ekkor döntöttem el, hogy ez így nem mehet tovább...

Szólj hozzá!

Címkék: kutya balatongyörök családállítás pedro hellinger

A bejegyzés trackback címe:

https://pedromunkatars.blog.hu/api/trackback/id/tr563539353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása