HTML

A tanácsadó kutya

Eredetileg a labrador és golden retriver keverék Pedro volt az írások középpontjában. Örökbefogadott kutya, aki véletlenül lett része az életünknek. Mivel családállítással foglalkozunk, próbaképpen bevittük a csoportjainkba, szerettük volna ezzel is segíteni a szocializációs folyamatát. A legnagyobb döbbenetünkre aztán ő legalább annyit tett hozzá az állításokhoz, olykor kulcspozícióba helyezkedve, a megoldást mutatva, mint amennyi szeretetet kapott a csoporttagoktól. A korábban folyton menekülő, elszökős kutya változása izgalmas, és persze folyamatos kihívás volt a számunkra. Aztán folyamatosan bővülni kezdett a falkánk...

Friss topikok

  • tippmix: nice, gratula a falkához! Remélem egyszer nálunk is több mint 1 kutya lesz :D (2015.02.12. 15:57) Miért? - NAPI ÖDÖN
  • Venlo: Felháborító, mélységesen etikátlan, alávaló, erkölcstelen (nem sorolnám tovább a negatív jelzőket)... (2014.09.19. 16:46) Az ismert molesztáló (2.)
  • családállító: @wape: Neked is köszönöm. (2014.08.30. 10:23) Az ismert molesztáló
  • pottyoslabda: Hajrá Gesztenye! Reméljük május 11-én láthatunk Téged/Titeket a Boxermajálison <3 (2014.04.06. 19:38) Gesztenye (2.)
  • kutya vacsorája: én pólót csináltattam. "dagadt a kutyám. tudok róla". de így sem hagyták abba a népek... (2013.03.25. 18:39) Light & fitt

Előzmények...(2. rész)

2012.03.07. 13:57 családállító

Miután minden olyan felvetésemre, nem gondolkodnak-e a kutya elajándékozásán, határozott elutasítást kaptam a tulajdonosoktól, az első, spontán ötletem az volt, hogy ellopom Pedrot. Mivel főleg Budapesten dolgozunk, így kétlakiak vagyunk, semeddig sem tartott volna berakni őt az autóba.

Aztán aludtam rá egyet, és beláttam, hogy az ötlet nem igazán jó, noha viszonylag egyszerű lenne kivitelezni. Ám ez mégsem a megfelelő megoldás. Így inkább újabb tárgyalásokba bocsátkoztam.

Az volt a szerencsém, hogy az év végén történtek - bezárás, sírás - több szomszédot is felpiszkáltak, végre nyitott kapukat döngettem. Azt hiszem, ez az egyik legnagyobb emberi tett, beismerni azt, hogy a legjobb szándékunk ellenére sem csinálunk valamit megfelelően. A család, ahova Pedro eredetileg tartozott, ugyanis elkezdte azt mérlegelni, mi lenne jó a kutyának. Ezzel azonban még nem oldódott meg Pedro további sorsa. 

Rendben, ők esetleg adják, én meg viszem, de hogyan tudom garantálni, hogy a majd megfelelő lesz neki, legalább is, értelmezhetőbb a múltnál

 

Szólj hozzá!

Címkék: kutya balatongyörök családállítás pedro hellinger

A bejegyzés trackback címe:

https://pedromunkatars.blog.hu/api/trackback/id/tr374295375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása