HTML

A tanácsadó kutya

Eredetileg a labrador és golden retriver keverék Pedro volt az írások középpontjában. Örökbefogadott kutya, aki véletlenül lett része az életünknek. Mivel családállítással foglalkozunk, próbaképpen bevittük a csoportjainkba, szerettük volna ezzel is segíteni a szocializációs folyamatát. A legnagyobb döbbenetünkre aztán ő legalább annyit tett hozzá az állításokhoz, olykor kulcspozícióba helyezkedve, a megoldást mutatva, mint amennyi szeretetet kapott a csoporttagoktól. A korábban folyton menekülő, elszökős kutya változása izgalmas, és persze folyamatos kihívás volt a számunkra. Aztán folyamatosan bővülni kezdett a falkánk...

Friss topikok

  • tippmix: nice, gratula a falkához! Remélem egyszer nálunk is több mint 1 kutya lesz :D (2015.02.12. 15:57) Miért? - NAPI ÖDÖN
  • Venlo: Felháborító, mélységesen etikátlan, alávaló, erkölcstelen (nem sorolnám tovább a negatív jelzőket)... (2014.09.19. 16:46) Az ismert molesztáló (2.)
  • családállító: @wape: Neked is köszönöm. (2014.08.30. 10:23) Az ismert molesztáló
  • pottyoslabda: Hajrá Gesztenye! Reméljük május 11-én láthatunk Téged/Titeket a Boxermajálison <3 (2014.04.06. 19:38) Gesztenye (2.)
  • kutya vacsorája: én pólót csináltattam. "dagadt a kutyám. tudok róla". de így sem hagyták abba a népek... (2013.03.25. 18:39) Light & fitt

Előzmények (3. rész)

2012.03.16. 19:26 családállító

...amikor kinéztem az ablakon, azt láttam, hogy Pedro az udvarunkon szaladgál, és valakit nagyon ugat kifelé, azaz védi a házat egy épp (hajnali) arra járótól. Mire leértem a földszintre, már ott ült a bejárati ajtó előtt, és úgy jött befelé, mintha mindig itt lakott volna.

Mintha érezte volna, hogy milyen fontos fordulatok előtt állunk. Mintha választott volna.

(Megjegyzés: a kerítésünk mindkét oldala látványosan viseli Pedro korábbi ki-, és bejárkálásának nyomait. Hihetetlen ügyességgel kúszott át, ha érkezni akart, illetve, mikor távozni szeretett volna - erről később még bővebben írok majd, mert főleg Pedro miatt, most teljes, és meglehetősen költséges átalakításra kényszerülünk...)   

Aznap éjjel, már ami még maradt belőle, velünk aludt, fent az emeleten, az én dolgozó szobámban, ahol most is írok. Mert persze, én már nem tudtam lehunyni többet a szememet:-)

Másnap reggel a megbeszélt időben megszólalt a telefonom, és megkaptuk az engedélyt arra, hogy magunkkal vigyük Budapestre Pedrot.

Két jelképes dolog következett: azonnal betuszkoltam Pedrot a zuhany alá, és lemostam róla egy év minden koszát - volt mit :))))

Illetve levágtam róla a nyakörvét, ami annyira belenőtt már a szőrébe, hogy még most, két hónap elteltével is látszik a helye. Nagy kaland kezdődött ezzel, magunk sem gondoltuk volna, hogy milyen nagy:-)

Szólj hozzá!

Címkék: kutya balatongyörök családállítás pedro hellinger

A bejegyzés trackback címe:

https://pedromunkatars.blog.hu/api/trackback/id/tr514320836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása