HTML

A tanácsadó kutya

Eredetileg a labrador és golden retriver keverék Pedro volt az írások középpontjában. Örökbefogadott kutya, aki véletlenül lett része az életünknek. Mivel családállítással foglalkozunk, próbaképpen bevittük a csoportjainkba, szerettük volna ezzel is segíteni a szocializációs folyamatát. A legnagyobb döbbenetünkre aztán ő legalább annyit tett hozzá az állításokhoz, olykor kulcspozícióba helyezkedve, a megoldást mutatva, mint amennyi szeretetet kapott a csoporttagoktól. A korábban folyton menekülő, elszökős kutya változása izgalmas, és persze folyamatos kihívás volt a számunkra. Aztán folyamatosan bővülni kezdett a falkánk...

Friss topikok

  • tippmix: nice, gratula a falkához! Remélem egyszer nálunk is több mint 1 kutya lesz :D (2015.02.12. 15:57) Miért? - NAPI ÖDÖN
  • Venlo: Felháborító, mélységesen etikátlan, alávaló, erkölcstelen (nem sorolnám tovább a negatív jelzőket)... (2014.09.19. 16:46) Az ismert molesztáló (2.)
  • családállító: @wape: Neked is köszönöm. (2014.08.30. 10:23) Az ismert molesztáló
  • pottyoslabda: Hajrá Gesztenye! Reméljük május 11-én láthatunk Téged/Titeket a Boxermajálison <3 (2014.04.06. 19:38) Gesztenye (2.)
  • kutya vacsorája: én pólót csináltattam. "dagadt a kutyám. tudok róla". de így sem hagyták abba a népek... (2013.03.25. 18:39) Light & fitt

Húsvéti sonkatolvaj:-)

2012.04.09. 10:35 családállító

Halk csörömpölésre lettem figyelmes, apró motozásra. Azonnal felpattantam, és kinéztem. Sötétség, csönd. Aztán Pedro oldalgott ki a jellegzetes labradoros wasn't me arckifejezéssel a konyhából. Mondanom sem kell, a konyhapulton hűlő húsvéti sonkára a földön találtam rá. Ám decensen tányéron, úgy, ahogy hagytam. Pedro nem nyúlt hozzá, csupán egy szinttel lejjebb helyezte.

Ez a tavasz:-)

A labradorok falánksága egyébként köztudott. Moha is bármit megtenne egy-egy plusz falatért, sajna én nagyon szigorú vagyok:-)

Egyetlen egyszer próbált ételt lopni, azt is mesterien. A fiamnak kikészített tojásos nokedli landolt a konyha kövén, én már arra érkeztem, hogy Dexterrel nagy egyetértésben falatozták. Máig rejtély, hogyan csinálta. A tányér, amire kiszedtem a nokedlit, ugyanis érintetlenül hevert az evőeszközök, pohár, és a szalvéta között.

Megjegyzem, Mohából zseniális piaci tolvajt lehetne nevelni. Úgy tud bármit elrejteni a szájában, például a budapesti kutyafuttató közösen használt labdáit, hogy csak később, azaz otthon derül ki, magával hozta. Finoman, és észrevétlenül emel el bármit (labda, radír, zokni, stb.), amit a maga számára fontosnak ítél.

Pedro eddig nem tett hasonlót. (Pardon, egy alkalommal a saját tányérjából vett ki az etetés hivatalos kezdete előtt egy farhát darabot. Mivel épp rajtakaptam, az orrára koppintottam.) A húsvéti sonka azonban komolyan lázba hozta. Még ma is, amikor hivatalosan szétosztottam reggelire - nem a kutyáknak:-), átszellemülten szimatolt utána.

Na, jó, kapott aztán belőle ő is egy kis kóstolót.

Szólj hozzá!

Címkék: tavasz húsvét sonka dexter moha pedro

A bejegyzés trackback címe:

https://pedromunkatars.blog.hu/api/trackback/id/tr294373033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása